  • Data: 2004-09-09 21:42:50
    Temat: Re: Wspolne gospodarstwo domowe - kto zna definicje ??
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 9 Sep 2004, Wojtas wrote:

    >+ Witam!!
    >+
    >+ Jak w temacie.
    >+ Maz nie moze w swojej DG zatrudnic zony, chyba ze nie pozostaje z nim we
    >+ wspolnym gospodarstwie domowym.

    Tak poza konkursem: z czego wywiodłeś zakaz ?
    Bo dotąd nikomu się nie udało takiego "zakazu zatrudnienia" znaleźć !
    IMO łamałby Konstytucję :]

    To czy trzeba później zapłacić 2 razy podatek czy ZUS to odrębna
    sprawa i sam z chęcią poczytam definicji :)

    >+ Moze mi ktos wytlumaczyc kiedy zona nie pozostaje we wspolnym gospodarstwie
    >+ domowym ??

    Mi się nasuwają tylko przypadki "skrajnie oczywiste":
    - wyjechała na kwartał za granicę
    - poszła siedzieć za przestępstwo
    - wspominana już separacja....

    --