    From: n...@s...strefa.pl (SDD)
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Wirtualne pieniadze - jak rozliczyc?
    Date: 17 Jan 2004 15:56:40 +0100

    From: "Krzysztof" <k...@o...pl>
    To: <p...@n...pl>
    Sent: Saturday, January 17, 2004 2:53 PM
    Subject: Wirtualne pieniadze - jak rozliczyc?

    > Witam,
    >
    > Od wrzesnia dziala online moj serwis internetowy, ktory sprzedaje dostep
    > do bazy danych. Platnosci odbywaja sie droga kart kreytowych i sa
    > obslugiwane przez pewna firme - procesora kart.
    >
    > Jestem osoba, nie firma. Z firma oblsugujaca platnosci mam podpisana
    > "wirtualna" umowe. Nie bylo papierow i podpisow. Poporstu rejestracja
    > i akceptacja ich regulaminu. Jedyne co im place to 5% prowizji z
    > wyplywajacych srodkow.
    >
    > Do rzeczy. serwis od wrzesnia do grudnia zarobil 13 tysiecy zlotych.
> [...]

    Obawiam sie stary, ze NIELEGALNIE prowadzisz dzialalnosc gospodarcza.
    Powinienes sie zarejestrowac w Urzedzie Miasta (Gminy), ZUS, Urzad
    Statystyczny i Skarbowy. Jesli si ewladze dowiedza, groza Ci grzywny za
    nielegalna DG, przymusowe zaplacenie ZUSu i jeszcze 75 % podatku od
    nieujawnionych. Jedyne, co moge Ci poradzic, to odnosnie dotychczasowych
    dochodow siedz cicho na dupie i nie pytaj o PITY - a jesli interes idzie
    dobrze, to go zarejestruj i spij spokojnie.

    Pozdrawiam
    SDD