  • Data: 2004-01-17 15:25:51
    Temat: Re: Wirtualne pieniadze - jak rozliczyc?
    Od: "Krzysztof" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    SDD wrote:
    > Obawiam sie stary, ze NIELEGALNIE prowadzisz dzialalnosc gospodarcza.
    > Powinienes sie zarejestrowac w Urzedzie Miasta (Gminy), ZUS, Urzad
    > Statystyczny i Skarbowy. Jesli si ewladze dowiedza, groza Ci grzywny za
    > nielegalna DG, przymusowe zaplacenie ZUSu i jeszcze 75 % podatku od
    > nieujawnionych. Jedyne, co moge Ci poradzic, to odnosnie dotychczasowych
    > dochodow siedz cicho na dupie i nie pytaj o PITY - a jesli interes idzie
    > dobrze, to go zarejestruj i spij spokojnie.

    Rejestracja to jedna rzecz, zamierzam to zrobic w przyszlym tygodniu.
    Interesuje mnie jednak to co bylo, czy ktos dojdzie do tego ze taka firma
    przelala 4 krotnie co miesiac na moje konto pieniadze. Jesli nie ta droga
    to czy ta firma rozliczajac sie z zarobionych na mnie 5% prowizji nie
    ujawni mnie itd. Czy faktycznie wystarczy olac sprawe bo nikt do tego
    nie dojdzie i zajac sie tym co teraz jest?

    Pozdrawiam,