  • Data: 2004-01-17 18:04:43
    Temat: Re: Wirtualne pieniadze - jak rozliczyc?
    Od: "Krzysztof" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    SDD wrote:
    > Czy dojdzie czy nie dojdzie to nic juz nie zrobisz - chyba, ze czynny zal
    :)

    Moge zglosci ten przychod jako osoba prywatna, wpisujac te kwote w
    inne przychody. Problem w tym ze wdupie bo nie mam umow i nie
    mam fizycznie jak ich uzyskac bo nie dotre juz do tych setek klientow.

    > Prawdopodobienstwo umoczenia dupy jest bardzo male - ale jest. Mysle, ze
    > firma ma tyle klientow, ze nikt tego az tak pod lupe nie bierze - z
    drugiej
    > strony, jesli klientami takiej firmy sa OF bez DGto jakis nie w ciemie
    bity
    > kontroler moze podrazyc temat

    Sprobuje wyciagnac jak najwiecej od tej firmy, obawiam sie jednak ze nie
    jest
    ona skora do wspolpracy.

    Pozdro