  • Data: 2005-01-06 19:22:54
    Temat: Re: Vat na internet
    Od: Paweł Furman <szept1!!bezspamerstwa!!@poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    jas napisał(a):

    > Nie wiem czy masz na myśli nową ustawę w myśl której można będzie odliczyć od
    > DOCHODU 760zł tu będzie 19%z tej kwoty którą zapłacisz w ciągu roku ale nie
    > więcej niż 760 za cały rok

    Tak o tejj ustawie, ale dlaczego 19% bo niezalapałem skąd tyle ci wyszło?

    > Druga sprawa to taka że możesz odliczać sobie Vat od internetu bo ci go
    > nalicza twój dostawca tejże usługi i nabyłeś takie prawo. Piszesz że 22% i to
    > jest VAT - nie możesz odliczyć wszystkiego tylko sam VAT czyli tak jak pisałeś
    > tylko 11zł miesięcznie

    Acha czyli tak jak pisałem pierwsza wersja zbyt piękna.
    Czyli przy przyszłorocznym PITcie będzie mozna odliczyć vat*12miesięcy
    ale nie więcej niż 760.
    A nie całą opłatę abonamentową*12 miesiecy.
    Paweł

    --
    "Nic na świecie nie jest tak sprawiedliwie rozdzielone jak rozum:
    każdy uważa, że ma go dosyć."- Jakub Tati