  • Data: 2006-11-07 23:50:30
    Temat: Re: VAT7 - jaki to kaliber pomyłki?
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 7 Nov 2006, Sylwia wrote:

    > Na dzień dzisiejszy chyba bez sensu byłoby korygowanie kilkudziesięcu
    > deklaracji VAT-7 z poprzednich lat żeby błąd naprawić skoro w efekcie nic by
    > to nie zmieniło.

    ...dopisuję się do listy za "my way"...

    > A przy okazji jeśli teraz planuję zakup komputera o wartośći łącznej (razem
    > z systemem operacyjnym, monitorem itp. - gotowy do użytku) poniżej 3500 zł
    > netto to czy mogę ująć go w ewidencji wyposażenia (nie będę go nigdy
    > rozbudowywać,

    *na pewno*? :O
    IMVHO - "oczywiście". Oczywiście przy dodatkowym założeniu, że nie
    planujesz w międzyczasie zamknąć firmy pozostawiając tego kompa
    w ewidencji, bo to byłaby katastrofa :> (wyposażenie ewidencjonowane
    ma w ogóle porąbane rozliczanie - przy zamykaniu najpierw wchodzi
    do podatku ryczałtowego od remanentu, a później DODATKOWO jego
    zbycie jest przychodem z DG przez 6 lat, na głowie postawione).

    > ewentualnie dokupię jakieś programy użytkowe,

    wKF: a dlaczego chcesz doliczasz WNiP do wartości ST?
    Jak już - to na odwrót ;) !

    > na pewno nie bedzie przekraczać 3500 zł netto) i w deklaracji VAT-7 wpisać
    > jako "nabycie towarów i usług pozostałych"?

    IMO - tak.

    pzdr, Gotfryd