  • Data: 2009-06-16 16:15:48
    Temat: Re: VAT w wirtualnym swiecie
    Od: "JacekS" <i...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Tomek" <t...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:op.uvmhd6r7l60ql1@unk...

    > Załóż drugą DG na kogoś innego, albo powołaj do życia s.c. - najlepiej
    > z kimś kto DG już prowadzi, wtedy do ZUS tylko 2xzdrowotne będzie trzeb
    > odprowadzać, a ono w większości od podatku da się odliczyć.
    >
    > Ta druga firma nie będzie VATowcem - i masz problem z głowy.
    >
    > --
    > Pozdrawiam,
    > Tomek

    Jesli zaloże DG na kogoś innego ( rozumiem, ze firma ta bedzie się zajmowała
    sprzedaża) rozwiaże problem tylko na jakis czas, bo wraz z obrotami firma
    "słup" znowu wpadnie w VAT. Oczywiście można zakładać kolejne firmy ale
    rodzinę mam nieliczną, a nowych jej członków nie zdąże tak szybko produkować
    :) ( Przy okazji zapytam - od jakiego wieku mozna prowadzic DG? bo syn mi
    dorasta...)
    Na spółkach nie znam sie wcale, zaraz zaczynam czytac ale pozwolę sobie
    zapytać wyprzedzająco - czy 2 2 VATowców może założyć spółkę, która nie
    będzie miała VATu?
    Dziekuję wszystkim za chec pomocy
    Jacek.
    www.podex.com.pl