  • Data: 2009-06-16 17:39:34
    Temat: Re: VAT w wirtualnym swiecie
    Od: "JacekS" <i...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Tomek" <t...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:op.uvmmmgdal60ql1@unk...

    > Tak, s.c. to osobny podmiot do VAT-u. Zakłada się w miarę prosto, tylko
    > trochę
    > trudniej niż zwykłą dg. Gdy przekroczy próg 50000, wtedy rozwiązujesz
    > i zakładasz nową (nowa umowa==nowa spółka, aczkolwiek upewnij się u
    > dobrego
    > doradcy podatkowego że to bezpieczne) :)
    >
    > --
    > Pozdrawiam,
    > Tomek
    Wielkie podziekowania Tomku,
    tą społką cywilną dałes mi trochę nadziei.
    Niezależnie od wszystkiego złoże pismo do US z pytaniem czy wirtualne dobra
    mogą byc uznane za kolekcjonarskie lub towary używane. Wtedy miałbym VAT
    marżę i świety spokój.
    Ech, zachciało mi sie wchodzić w dwudziesty pierwszy wiek z biznesem. Gdy
    pojawiam się w US i tłumaczę swoje dylematy panie patrzą przerażone i chcą
    dzwonić po pogotowie. Nikt nic nie wie:) Czy koszt utrzymania wirtulnego
    biura moge wpisać w koszty, że nie wspomnę o sekretarce, której na oczy nie
    widziałem, nazwiska nie znam i płacę jej wirtualna waluta itd:) Problemów
    takich jest masa, prawo niestety jest w tyle za rzeczywistością.
    Pozdrawiam
    Jacek