  • Data: 2009-06-16 18:23:28
    Temat: Re: VAT w wirtualnym swiecie
    Od: "JacekS" <i...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:h18mhv$ahd$1@news.onet.pl...

    > Użytkownik "JacekS" <i...@p...com.pl> napisał w wiadomości

    > Ale to jest limit roczny.
    > Wystarczy, ze w ciagu roku masz przychod mniejszy niz 100 kPLN i nie ma
    > problemu.
    > Tylko musisz uwazac, zeby interes przekazac drugiej firmie *zanim*
    > wpadniesz w VAT, a nie po fakcie.
    > Wtedy od nowego roku znow pierwsza firma prowadzi interes a gdy obroty
    > zbliza sie do kwoty 50 kPLN (ale jej *nie przekrocza*) paleczka przechodzi
    > do drugiej firmy i tak w kolko.
    > Nie wiem, czemu nei cchesz tego najprostszego rozwiazania.

> [...]
    Problem polega na tym, że mam dosyć duże obroty i te 50k przychodzi szybko.
    Większość zaufanych znajomych ma już VAT więc odpadają, a rodzina
    wykorzystana już w tym roku. Wpadam już w jakąś obsesję i gdy poznaję w
    pubie piekną kobietę to nie myślę czy ma męża i jak się ten wieczór zakończy
    tylko - czy ma VAT ?!:(
    Dochodzą do tego problemy z ciąganiem tych biednych ludzi po urzędach i
    bankach. Chciałbym to zrobic raz a dobrze i mieć święty spokój.
    Jacek