  • Data: 2007-07-11 21:10:19
    Temat: Re: VAT w transakcjach wewnątrzunijnych
    Od: "t...@o...pl" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 11-07-2007 o 23:06:12 Marek z Brzozowa <m...@p...onet.pl>
    napisał(a):

    > Mam :)

    Hmm, i mówisz że nie wiesz co to wewnątrzwspólnotowe nabycie towarów :) ?
    Ja się na tym nie znam na tyle dobrze żeby omawiać, natomiast google
    podpowiada parę linków, np.:

    http://www.vat.pl/pages/i/773.php
    http://www.vat.pl/pages/i/1090.php
    http://www.vat.pl/pages/i/1086.php

    Kiedys zachacmęciłem z US jakąś książeczke "Transakcje unijne w
    przykładach" czy jakoś
    tak - kilkadziesiąt różnych sytucjai wraz z odpowiedziam + podstawy prawne.
    Jak na razie jedyne użyteczne cuś, co wytargałem z US.