eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiVAT od umow o dzielo. Wiem, ze trzeba, ale jak dokladnie? › Re: VAT od umow o dzielo. Wiem, ze trzeba, ale jak dokladnie?
  • Data: 2004-12-15 15:58:40
    Temat: Re: VAT od umow o dzielo. Wiem, ze trzeba, ale jak dokladnie?
    Od: Ronin <r...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ja rozumiem że wykonując coś "osobiście" przyzwyczaiłeś się że
    > podatek jest należny od "kwoty postawionej do dyspozycji".
    > Ale w VAT tak dobrze nie ma - oVATowane jest "wydanie towaru"
    > tudzież "wykonanie usługi"...

    Bardzo dziekuje Ci za odpowiedz, ale o co chodzi w tym fragmencie?

    I jeszcze jedno pytanie:

    Jak mam wypracowane 9000, a umowa jest na 2000, to VAT nalezy sie tylko
    od 1000. To jasne. Ale jak ma wygladac faktura? Bedzie na cale 2000,
    tak? Stawka VAT 7%. No ale jak na fakturze zaznaczyc, ze VAT jest tylko
    od 1000?

    Moze to jest tak, ze w US zrzekam sie zwolnienia z VAT-u i to oznacza,
    ze bede musial zaplacic VAT od 2000?