  • Data: 2006-06-28 12:47:36
    Temat: Re: Umowa zlecenie, wynagrodzenie a PUP
    Od: Herbi <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 28 cze o godzinie 11:25, na pl.soc.prawo.podatki, mvoicem
    napisał(a):

    > No dobra. Ale już ujęcie problemu jako:
    > "wynagrodzenie za:
    > maj: 1000zł
    > czerwiec: 500zł"
    >
    > jest już chyba zgodne z prawdą, nie?

    Moim zdaniem nie jest prawdą.
    Nie ważne na jaki okres opiewa umowa - po prostu jest określone że od dn do
    dn. należy wykonać konkretne zlecenie. Mnie, jako zleceniodawcy nei
    interesuje czy wykonujesz to zlecenie pierwszego dnia, piątego dnia, czy
    ostatniego - liczy się skutek, efekt.
    Gdybym jako zleceniodawca, wytyczał Ci zadania, ustalił czas godzinowy
    wykonywania zlecenia - to by nie było zlecenia - tylko nosiłoby znamiona
    umowy .... o pracę.

    Więc Twoje założenie że w maju zarobił ten "mój" zleceniobiorca 1tys - jest
    tylko czysto matematyczne - nie ma nic wspólnego z formą umowy zlecenia ani
    z punktu widzenia np. SUS - nie zostało mu wypłacone wynagrodzenie w maju -
    nie ma składki na ZUS, nie ma kosztu dla "mnie", itd

    --
    Herbi
    28-06-2006 14:47:33