  • Data: 2006-06-28 21:42:41
    Temat: Re: Umowa zlecenie, wynagrodzenie a PUP
    Od: mvoicem <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    witek napisał(a):
    [...]>
    > maj - 0
    > czerwiec - 1500.
    >

    > no chyba, ze teraz bedziemy targac umowy, podpisywac dwie oddzielne,
    > wysylac do zusu korekty deklaracji i placic odsetki.

    Wszystko zależy jak się ujmie. Jeżeli będzie określone że
    "wynagrodzenie za maj - 1000zł, wynagrodzenie za czerwiec - 500zł", to
    będzie to "zgodne z prawdą" (czyli nie do udowodnienia że jest niezgodne).

    > Ja bym czegos takiego nie zrobil. Chocby po to, zeby sie potem nie
    > okazalo, ze dany delikwent ma teraz 3 umowy i chce jeszcze 1500 zl.

    Przecież pierwszą umowę można podrzeć. Można też podpisać ze
    zleceniodawcą papier że rozwiązuje się umowę taką a taką (jakby sobie
    zrobił ksero spryciarz).

    p. m.