  • Data: 2006-06-29 14:57:07
    Temat: Re: Umowa zlecenie, wynagrodzenie a PUP
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 28 Jun 2006, mvoicem wrote:

    > Wszystko zależy jak się ujmie. Jeżeli będzie określone że
    > "wynagrodzenie za maj - 1000zł, wynagrodzenie za czerwiec - 500zł", to będzie
    > to "zgodne z prawdą" (czyli nie do udowodnienia że jest niezgodne).

    Pytanie: co jest podstawą "zaliczenia do okresu w którym WYNAGRODZENIE
    było większe niż minimalne", przy jednoczesnym zapisie w ustawie
    o SUS że "przychody...w rozumieniu ustawy o podatku dochodowym"
    zaś w tamtej że "postawione do dyspozycji"?
    Mi wychodzi że ustawodawca mógł mieć na myśli że liczy się to od czego
    zapłacono składki ZUS.
    W maju zapłacono zero...
    Jest jakiś lepiej brzmiący wyrok NSA na przykład?

    A, to co innego niż "podrzeć" :)

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)