  • Data: 2007-02-15 14:00:20
    Temat: Re: Umowa z płatnością w ratach
    Od: t <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Ja miałem podobna umowę tyle że VAT odprowadzał nabywca
    a całośc była podzielona na osobno wymienione etapy
    i miałem zastrzeżenie że po każdym etapie prace mogą być przerwane
    jeśli coś spartolę.
    No i najzwyczajniej w świecie wrzucałem w przychód z datą wystawienia
    faktury,
    całość się zmieściła w jednym roku więc jeśli nawet ktoś się doszuka
    zaliczek
    to w końcu wcześniejsze opodatkowanie kłopotów raczej nie narobi
    (a przynajmniej mam taką nadzieję ;) )

    Odnosnie tego co pisała gonia - że kupujący nie będzie miał KUP -
    jeśli nie zgłosi uwag to to jest tak naprawdę jego problem,
    mozliwe że mu to wisi albo liczy się z tym że nie będzie miał KUP.

    pozdr