  • Data: 2006-07-12 22:12:23
    Temat: Re: Ulgi dla muzyka
    Od: "Vancerz" <Vancerz[wytnij_to]@tkdami.net> szukaj wiadomości tego autora

    > wiesz, chyba i tak masz najlepsze warunki podatkowe, skoro fiskus udaje,
    > ze nie widzi połowy Twojego dochodu.

    Te "najlepsze warunki podatkowe" wydają się być niczym, kiedy weźmie się pod
    uwagę to, że poza nimi nie mam żadnych świadczeń - ani prawa do
    ubezpieczenia zdrowotnego, ani składek emerytalnych. Do tego dochodzi
    jeszcze brak pewności, czy w ogóle będzie od czego liczyć te koszty uzysku.
    Praca na takich warunkach niestety nie daje żadnej pewności - raz jest tak,
    że zarabia się w krótkim czasie jakąś średnią sumę, a raz tak, że przez np.
    kilka miesięcy nic, więc myślę, że takie traktowanie nas przez fiskusa jest
    jak najbardziej na miejscu.
    Inna kwestia, że niedawno była próba zamachu na ludzi pracujących tak jak ja
    :) i wcale nie jest powiedziane, że to koniec - podobno za rok mają znów
    próbować odebrać nam ten przywilej. Wtedy nie pozostanie mi nic innego, jak
    rzucić muzykę i zająć się np. handlem, albo po prostu wyjechać z kraju.