  • Data: 2006-07-14 10:16:30
    Temat: Re: Ulgi dla muzyka
    Od: "Vancerz" <Vancerz[wytnij_to]@tkdami.net> szukaj wiadomości tego autora

    > z calym szacunkiem, ale uważam że nie masz racji,

    W odniesieniu do czego nie mam racji?

    > a Zyta się wycofała bez sensu z odebraniem tego przywileju.

    Myślenie typu: "jestem niezadowolona, więc dlaczego ktoś inny może być?"
    I moja i Twoja sytuacja ma swoje wady. Ja rozumiem Twoją. Dlaczego Ty nie
    starasz się zrozumieć mojej? Mógłbym długo wymieniać co mnie boli: że nie
    mam pewności jutra, że w związku z tym nie mam szans na żaden kredyt, że
    strach w takiej sytuacji zakładać rodzinę itd, itp. Tylko po co?
    Ja nie narzekam na tych, którzy pracują na etat, nikomu nie wytykam, że ma
    lepiej ode mnie. Świadomie wybrałem swój sposób na życie.
    Jeśli uważasz, że ta ustawa Cię krzywdzi, spróbuj życia jako freelancer -
    spojrzysz bardziej obiektywnie na sprawę.

    Pozdrawiam
    van