  • Data: 2010-02-11 11:48:42
    Temat: Re: Ulga "technologiczna"
    Od: Tomek <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 11-02-2010 o 12:38:21 Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>
    napisał(a):

    > Witam,
    >
    > Czy ktoś próbował "przepchnąć" przez US ulgę "technologiczną" (PDOF art.
    > 26c ustęp 1)?
    >
    > Moje pytanie dotyczy kilku aspektów:
    >
    > 1) Jak szerokie (Waszym zdaniem, a jeszcze lepiej zdaniem US) jest
    > pojęcie "nabycia praw do wiedzy technologicznej"?
    > W szczególności, czy udzielenie licencji niewyłącznej jest nabyciem praw
    > do wiedzy technologicznej?

    Mam gdzieś w szufladzie opinię doradcy (aczkolwiek odnośnie innego
    fragmentu ustawy),
    odnośnie tego że 'technologia' ma związek ze światem materialnym (cytat
    niedosłowny),
    więc software czy usługa jej nie wypełniają - przynajmniej w naszym kręgu
    kulturowym.
    Zresztą gdzieś na sip-ie też chyba coś w tem gust kiedyś znalazłem.

    --
    Tomek