  • Data: 2010-02-11 11:58:47
    Temat: Re: Ulga "technologiczna"
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info> szukaj wiadomości tego autora

    On 2010-02-11 12:48, Tomek wrote:
    > Mam gdzieś w szufladzie opinię doradcy (aczkolwiek odnośnie innego
    > fragmentu ustawy),
    > odnośnie tego że 'technologia' ma związek ze światem materialnym (cytat
    > niedosłowny),
    > więc software czy usługa jej nie wypełniają - przynajmniej w naszym
    > kręgu kulturowym.

    W art. 26c ustęp 2 stoi między innymi "Za nowe technologie, w rozumieniu
    ust. 1,uważa się wiedzę technologiczną w postaci wartości
    niematerialnych i prawnych, w szczególności wyniki badań i prac
    rozwojowych [...]"

    Tak więc ewentualnym związkiem lub jego brakiem ze światem materialnym
    raczej bym się nie przejmował. To znaczy IMHO wiedza technologiczna
    wyszeptana do ucha jest bez wątpienia niematerialna i jednak spełnia
    definicję.

    Moje pytanie bardziej drążyło w kierunku wyjaśnienia pojęcia *nabycia* praw.

    Piotrek