  • Data: 2005-03-10 19:20:42
    Temat: Re: Ulga odsetkowa a remontowa?
    Od: j...@w...pl (jacek) szukaj wiadomości tego autora

    From: "Cavallino" <k...@...pl>
    To: <p...@n...pl>
    Sent: Thursday, March 10, 2005 5:57 PM
    Subject: Re: Ulga odsetkowa a remontowa?

    > Użytkownik "jacek" <j...@w...pl> napisał w wiadomości
    > stanie
    > wartości
    >
    > Lokal był odebrany?
    > Jeśli nie to Twoje 100 może okazać się bliskie 0....

    Aby wykonać remont w mieszkaniu trzeba zajmować ten lokal na podstawie
    tytułu prawnego: i tutaj pojawia się kilka pozycji między innymi
    najważniejszy taki jak akt własności (akt notarialny). Taki akt notrialny
    podpisałem w grudniu 2003 roku więc to jest nie do podwarzenia. Chodzi mi
    odliczanie jednoczesne za wykończenie (remont) i za realne zapłacone odsetki
    w roku 2004.