  • Data: 2005-03-10 20:39:31
    Temat: Re: Ulga odsetkowa a remontowa?
    Od: j...@w...pl (jacek) szukaj wiadomości tego autora

    From: "Cavallino" <k...@...pl>
    To: <p...@n...pl>
    Sent: Thursday, March 10, 2005 9:16 PM
    Subject: Re: Ulga odsetkowa a remontowa?

    > To raz.
    > Mieszkanie musi być mieszkaniem, a nie jego budową - to dwa.
    > Żeby mieszkanie było mieszkaniem musi spełniać określone warunki, których
    > stan surowy nie spełnia.
    > Więc gdzieś się rypnąłeś w zeznanich.
    >
    > Albo to nie był stan surowy, albo to nie było mieszkanie - w tym drugim
    > przypadku nie masz prawa wykorzystać na jego dokończenie ulgi na remont i
    > modernizację.

    Żeby była jasność sytuacji.
    Stan surowy mieszkania, które kupiłem oznacza, że było ono wytynkowane,
    wylane posacki, wstawione parapety. Żyby zamieszkać w tym mieszkaniu
    musiałem założyć sanitariaty, położyć panele itd. Wszystkie materiały, które
    kupiłem odliczyłem sobie w ramach ulgi remont, modernizacja. Jak najbardziej
    zgodnie z prawem co potwierdziło wielokrotnie Ministerstwo Finansów i Urząd
    Skarbowy.

    Chodzi mi o to czy teraz równocześnie mogę odliczyć sobie odsetki od
    kredytu, który wziąłem na mieszkanie ?