eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiTłumaczenie tekstu - umowa zlecenie, czy umowa o dzieło? › Re: Tłumaczenie tekstu - umowa zlecenie, czy umowa o dzieło?
    Date: Mon, 17 Jan 2011 15:18:38 +0100
    From: mvoicem <m...@g...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Tłumaczenie tekstu - umowa zlecenie, czy umowa o dzieło?

    (17.01.2011 14:14), Gotfryd Smolik news wrote:

    > Na odwrót - jeszcze raz i powoli: do żądania zapłaty (całej) w przypadku
    > umowy zlecenia *wystarczy* dochowanie staranności *przy wykonywaniu*.

    Gotfryd, jescze raz i powoli - czy ja napisałem coś innego?

    Twierdzę że jeżeli Fenix, jako zleceniodawca/zamawiający zastosuje umowę
    zlecenie zamiast umowy o dzieło, to nikt się tego nie czepi, bo brak
    poszkodowanych:
    - ZUS - ma kasę której by nie miał przy UoD,
    - US - ma więcej PITu (chociaż to kwestia bardziej zwyczajuy niż
    przepisu),
    - w końcu zleceniobiorca - ma znacznie łagodniejsze kryteria
    zakwalifikowania się do wypłaty, oraz ewentualny bonus w postaci
    podlegania pod ubezpieczenia zusowskie.

    Ty niby piszesz to samo, a więc się niby ze mną zgadzasz w treści, ale w
    formie polemizujesz - I'm confused.

    p. m.