eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiTłumaczenie tekstu - umowa zlecenie, czy umowa o dzieło? › Re: Tłumaczenie tekstu - umowa zlecenie, czy umowa o dzieło?
  • Data: 2011-01-18 11:11:20
    Temat: Re: Tłumaczenie tekstu - umowa zlecenie, czy umowa o dzieło?
    Od: mvoicem <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    (18.01.2011 00:14), Gotfryd Smolik news wrote:
> [...]
    [...]
    > Mnie zmyliła teza, sugerująca że zlecenioDAWCA ma być zadowolony
    > z takiego układu :P

    No ja założyłem milcząco, że skoro pyta się czy tak wolno, to jest
    ewentualnie (jezeli wolno) zadowolony z takiego układu.

    > (bo z "robienia lepiej" pownien być, ale
    > niestety *na to* się nie zanosi ;))

    Nie rozumiem :)

    > No to rzuć okiem na własną argumentację :D

    No rzucam i belki w swym oku nie widzę. Napisałem

    "nikt do niego [czyli do Feniksa] nie będzie miał pretensji że robi
    innym [czyli zleceniobiorcy lub organom] lepiej",

    oraz wcześniej że

    "Tak, choćby z tego powodu że nikt (zleceniobiorca,ZUS) do Ciebie o to
    nie będzie miał pretensji, bo UZ mu się bardziej opłaca."

    Rozumiem że martwisz się czy się zleceniobiorcy będzie opłacać UZ, ale
    przecież nie o to się pytał - bardziej o kwalifikację ...

    p. m.