  • Data: 2003-04-26 07:00:05
    Temat: Re: Stawka 0% i VAT7
    Od: "Latet" <N...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > A ja jestem z tej drugiej szkoły i nie wpisuje stwaki 0 do sumy zakupów.
    > Wiola

    Chyba sie przepisze do tej szkoly :-)
    Dzwonilem do swojego urzedu skarbowego.
    Kolega o ktorym pisalem tez tam dzwonil, ale on ma nazwisko
    na inna litere, wiec zawsze kieruja go do innej osoby niz mnie
    (u nas tak jest, ze kazda "litera" ma inny pokoj na pietrze vat-u).

    W pokoju dla jego litery - jak juz pisalem - powiedzieli mu,
    ze Vat 0% moze doliczac na vat-7.

    Ale w pokoju dla MOJEJ litery powiedzieli mi tak:

    "Do ewidencji zakupow - powienien pan takie cos wpisywac,
    ale na vat-7 prosze tego nie uwzgledniac, bo nam tu potem
    wychodzi zbyt duza dysproporcja pomiedzy netto a podatkiem".

    Pozdrawiam,

    latet