  • Data: 2009-08-21 07:17:18
    Temat: Re: Sprzedaz roslin
    Od: "Ziomall" <ziomall666@_wytnij_to_tlen.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Niestety, robienie czegoś takiego na Allegro nie jest rozsądne.
    > Kilka takich sprzedaży to już działalność ciagła więc trzeba załozyć
    > firmę.
    > a na ZUSy tak nie zarobisz

    Czyli w takim przypadku musze prowadzic dzialalnosc gospodarcza? Rozumiem,
    ze na chwile obecna nie ma mozliwosci aby zgodnie z prawem dorobic sobie to
    100zl? Zakladania dzialanosci nie widze sensu gdyz prace poki co jeszcze
    posiadam a nie lubie dzialac na dwa fronty. Gdybym jednak chcial zalozyc
    dzialalnosc to ZUS placi mi juz pracodawca wiec zostaje jedze skladka
    zdrowotna i spoleczna jakas czy cos? Czyli miesiecznie jakies 210 zl czy cos
    podobnego do tego podatek np. zryczaltowany. I to tyle, dobrze mysle?