    From: lll <l...@l...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Sprzedaz promocyjna za 1zl.
    Date: Tue, 30 Jan 2007 20:18:02 +0100

    gasper wrote:
    > Uzytkownik "lll" <l...@l...pl> napisal w wiadomosci
    >
    > vat odliczasz caly w momencie zakupu - sprzedac mozesz przeciez dopiero
    > za rok, albo dwa
    > i jak kolega napisal: vat rozlicza sie sumarycznie
    > a co do sprzedazy ponizej zakupu trzeba to tylko przekonujaco
    > wytlumaczyc podczas kontroli
    > a jeszcze jak chodzi o promocje laczone jak u Ciebie to najlepiej na
    > fakturze zbijac towaru w jeden i nazywac zestaw promocyjny
    > wtedy i wilk syty i owca cala
    >
    > Pozdrawiam

    Tak wlasnie chcialem zrobic - sprzedawac zestaw promocyjny. Problem
    polega na tym, ze "prawo" do promocyjnego zakupu klient nabywa dopiero
    po zakupieniu towaru glownego i spelnieniu dodatkowego warunku
    (polecenie innego klienta), dlatego towar za 1zl (tak na prawde gratis,
    ale chodzi o zaksiegowanie sprzedazy) bedzie sprzedany po jakims czasie.

    Jest to w pewnym sensie transakcja wiazana wiec nie powino byc
    problemu z przekonaniem urzednika w czasie ew. kontroli. Bardziej balem
    sie o kwestie VAT.

    Gasper i BartekK - dzieki wielkie za pomoc i rady!