  • Data: 2007-01-30 18:59:10
    Temat: Re: Sprzedaz promocyjna za 1zl.
    Od: "gasper" <n...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Uzytkownik "lll" <l...@l...pl> napisal w wiadomosci
    news:epnuaf$53h$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > Chodzi mi o to, czy sprzedajac ponizej ceny zakupu mam prawo odliczenia calej
    > kwoty VAT naliczonej przy zakupie towaru handlowego

    vat odliczasz caly w momencie zakupu - sprzedac mozesz przeciez dopiero za rok,
    albo dwa
    i jak kolega napisal: vat rozlicza sie sumarycznie
    a co do sprzedazy ponizej zakupu trzeba to tylko przekonujaco wytlumaczyc
    podczas kontroli
    a jeszcze jak chodzi o promocje laczone jak u Ciebie to najlepiej na fakturze
    zbijac towaru w jeden i nazywac zestaw promocyjny
    wtedy i wilk syty i owca cala