eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiSprzedaż mieszkania spadkowego <5lat i kupno nowego a następnie darowizna › Re: Sprzedaż mieszkania spadkowego <5lat i kupno nowego a następnie darowizna
    From: witek <w...@g...pl.invalid>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Sprzedaż mieszkania spadkowego <5lat i kupno nowego a następnie
    darowizna
    Date: Wed, 6 May 2015 18:13:13 -0500
    <mi39k0$p5q$4@dont-email.me> <5545a7a2$0$2201$65785112@news.neostrada.pl>
    <mi5ane$ni4$1@dont-email.me>
    <55463dad$0$27507$65785112@news.neostrada.pl>
    <mi5gkh$t0a$1@dont-email.me> <5547a2bd$0$2208$65785112@news.neostrada.pl>
    <mi8njp$t0a$9@dont-email.me> <Pine.WNT.4.64.1505060844470.2888@quad>
    <mid7h6$kte$1@dont-email.me> <Pine.WNT.4.64.1505061810150.2888@quad>
    <midnor$ng6$1@dont-email.me> <midpql$si$1@news.agh.edu.pl>

    Michał Jankowski wrote:

    > Co jest niezrozumiałego w określeniu
    > "wartoœść œświadczeń w naturze i innych nieodpłatnych œświadczeń," ?

    widzisz zeby to wszystko było takie proste jak sie na poczatku wydaje.

    Uzyczasz mi swoj samochod. na trzy lata.

    I teraz
    a) ty zapłaciłeś OC za nastepny rok
    b) ja zapłaciłem twoje OC za nastepny rok

    a) ja kupuje beznzyne
    b) ty placisz za benzyne

    w ktorym przypadku masz nieodplatne swiadczenie a w ktorym zaplacenie
    rachunkow za kogos.

    a teraz za oc podstaw sobie czynsz, a za benzyne rachunki za media.

    a teraz dorzuc do tego jeszcze remont przeprowadzony a) przez ojca b)
    przez syna.