eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiSprzedaż mieszkania spadkowego <5lat i kupno nowego a następnie darowizna › Re: Sprzedaż mieszkania spadkowego <5lat i kupno nowego a następnie darowizna
  • Data: 2015-05-07 01:13:13
    Temat: Re: Sprzedaż mieszkania spadkowego <5lat i kupno nowego a następnie darowizna
    Od: witek <w...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Michał Jankowski wrote:

    > Co jest niezrozumiałego w określeniu
    > "wartoœść œświadczeń w naturze i innych nieodpłatnych œświadczeń," ?

    widzisz zeby to wszystko było takie proste jak sie na poczatku wydaje.

    Uzyczasz mi swoj samochod. na trzy lata.

    I teraz
    a) ty zapłaciłeś OC za nastepny rok
    b) ja zapłaciłem twoje OC za nastepny rok

    a) ja kupuje beznzyne
    b) ty placisz za benzyne

    w ktorym przypadku masz nieodplatne swiadczenie a w ktorym zaplacenie
    rachunkow za kogos.

    a teraz za oc podstaw sobie czynsz, a za benzyne rachunki za media.

    a teraz dorzuc do tego jeszcze remont przeprowadzony a) przez ojca b)
    przez syna.