  • Data: 2009-04-12 11:33:25
    Temat: Re: Spadek i zwolnienia przed 2006
    Od: "Thomas" <a...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:grsirc$sal$1@news.onet.pl...

    > Dla US w tym przypadku zamieszkanie = zameldowanie.
    >
    > Niestety przerobione. :(

    Przepis lekko niedorzeczny. Co ma zameldowanie, do zamieszkiwania? Ludzie
    sa pomeldowani na jednym krancu Polski, a mieszkaja na drugim. Chore. Nie
    mialem mozliwosci samotnie zamieszkac ze wzgledu na niskie dochody i stan
    mieszkania. No, ale jesli chodzi o ZAMELDOWANIE, to w ogole sytuacja z
    gola inna.
    Teraz... jak mi nalicza podatek? Zgodnie z aktualnymi przepisami, czy
    obowiazujacymi w dniu nabycia spadku? I ewentualnie na jakiej podstawie (z
    jaka data?) wyliczac beda wartosc mieszkania?

    Thomas