  • Data: 2009-04-13 16:50:10
    Temat: Re: Spadek i zwolnienia przed 2006
    Od: "Thomas" <a...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:grvkdp$968$1@inews.gazeta.pl...

    > Nie do końca. Bo jak długo nie było stwierdzenia nabycia spadku tak długo
    > US podatku nie nalicza.
    > Dlatego czasami takie sprawy tkwią latami w próżni dopóki ktoś sie nie
    > weźmie za prostowanie spraw spadkowych.
    > Jak sąd/notariusz przyklepie stwierdzenie to cała machina czasowa rusza.
    > zgłoszenie spadku do US i 14 dni na zapłatę od wydania decyzji przez US.
    > I od tych 14 dni lecą już później odsetki i nie ma zmiłuj się.

    Spadek (rozprawa) zostal nabyty, zglosilem wszystko do US w 2005 (chodzi o
    podatki), jednak nie "zamieszkiwalem" po tym adresem (z roznych powodow,
    glownie finansowych), nie przemeldowalem sie gdyz nie wiedzialem, ze
    "zamieszkiwanie" to dla US zameldowanie. Teraz mi przyszlo pismo z prosba
    wyjasnienia dlaczego nie "zamieszkuje". Nic mi jeszcze nie naliczali.

    Thomas