    From: Tomek <t...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Siedziba, adres zamieszkania a DG
    Date: Fri, 26 Feb 2010 14:31:28 +0100

    Dnia 26-02-2010 o 14:15:52 Wojciech Bancer <p...@p...pl> napisał(a):

    > On 2010-02-26, Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl> wrote:
    >
    > [...]
    >
    > Powinno być zamieszkania.

    > I ugrzęźli na konieczności poprawiania 100+ ustaw.

    Ja myślę że to tylko pretekst-zasłona dymna. Jak trzeba dostosować
    przepisy do "wymogów unijnych" albo docisnąć podatkową śrubę to nie ma
    takich absurdalnych przeszkód.
    Zresztą posłowi Zemke wymsknęło się kiedyś że "służby specjalne na to nie
    pójdą"
    (chociaż nie wiem czemu akurat potrzeba im meldunku), więc raczej w takich
    powodach upatruję tej niemocy.

    Bo co za problem zrobić tak jak w updof, art. 5a pkt 8:

    "Ilekroć w ustawie jest mowa o: urzędzie skarbowym - oznacza to urząd
    skarbowy, którym kieruje odpowiednio
    właściwy dla podatnika lub płatnika naczelnik urzędu skarbowego,"

    (jeśli dobrze pamiętam to to wprowadzili z okazji upodmiotowienia
    naczelników kosztem urzędów)

    --
    Tomek