eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiSamozatrudniający stracą przywileje podatkowe - jak to wygląda w praktyce? › Re: Samozatrudniajšcy stracš przywileje podatkowe - jak to wyglšda w praktyce?
  • Data: 2006-11-17 11:01:09
    Temat: Re: Samozatrudniajšcy stracš przywileje podatkowe - jak to wyglšda w praktyce?
    Od: Pawel <p...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

    \n napisał(a):

    > A co byś chciał w ten sposób pokazać? Że samozatrudniony dostaje więcej
    > na ręke bo jest oszukiwany na ZUSie?

    Na razie nie jest oszukiwany. Oszukiwany to będzie od 01.01.2007
    Na dziś dzień jest to po prostu biznes.

    IMHO pracownikowi także bardziej opłaca się przejść na DG i dogadać się
    z szefem, że faktury wystawia na kwotę usługa+ZUS (DG)+200 zł niż
    pozostać na UoP. Te 200zł można spokojnie zainwestować na jakiś fundusz
    inwestycyjny zamiast oddawać kupę kasy na przejedzenie urzędnikom i
    emerytom (ZUS UoP). Przynajmniej ja bym tak chciał.

    Po przeczytaniu tej cholernej ustawy mocno się waham.

    --
    Paweł