eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiSamozatrudniający stracą przywileje podatkowe - jak to wygląda w praktyce? › Re: Samozatrudniaj?cy strac? przywileje podatkowe - jak to wygl?da w praktyce?
  • Data: 2006-11-17 11:09:48
    Temat: Re: Samozatrudniaj?cy strac? przywileje podatkowe - jak to wygl?da w praktyce?
    Od: t <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 17-11-2006 o 11:41:27 \n <...@...xy> napisał(a):

    > A co byś chciał w ten sposób pokazać? Że samozatrudniony dostaje więcej
    > na ręke bo jest oszukiwany na ZUSie?

    Dołącze się do przedmówców - ile odkładasz miesięcznie w swoim ukochanym
    ZUSie i ile z tego będziesz miał?
    W końcu gdyby ZUS był taki super to poważni inwestorzy wkładali by
    pieniądze na konta emerytalne - a jednak
    tego nie robią z niezrozumiałych(w świetle Twojej wypowiedzi) powodów.

    Kurka się mi scyzoryk otwiera że jeszcze są na tej grupie tacy co myslą że
    ZUS ich zbawi.
    ZUS jest dla mas które nieumieją o siebie zadbać, a tutaj na grupie -
    sądząc z postów - jest jakby nie patrzeć
    swego rodzaju elyta, która co jak co ale co robić z własnymi pieniędzmi
    raczej wie i nie potrzebuje
    pasożytniczo-miłościwego pomocnika w rodzaju ZUS.