eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiSamodzielne prowadzenie papierów we własnej firmie › Re: Samodzielne prowadzenie papierów we własnej firmie
  • Data: 2002-03-11 20:55:24
    Temat: Re: Samodzielne prowadzenie papierów we własnej firmie
    Od: a...@p...onet.pl (Arjos) szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Dn 11 mar 2002, przeczytalem na grupie pl.soc.prawo.podatki:

    >Witam
    >Samodzielne prowadzenie to zaden problem.
    >Jezeli zdecydowales sie na prowadzenie firmy, to poradzisz sobie z
    >papierkami. Zaczynalem 15 lat temu z pelna ksiegowoscia i poradzilem
    >sobie..Troszke trzeba sie poduczyc. Jak chcesz podesle Ci arkusz excela
    >ktory zrobilem dawno i korzystam z niego do dzisiaj. Oblicza wszystko
    >Vat, zus, zdrowotne, pod.doch, lista plac. Nie wiem czy bedzie dobry na
    >ksiazke, ale mala firme masz jak na dloni na jednym ekranie, a
    >kalkulacja kosztow jest bardzo wazna.
    >Pozdrawiam
    >Marekf
    >
    >
    >

    Z tego co wiem to prowadzenie dokumentacji w Excellu nie jest w pelni
    legalne tzn urzadzenia ksiegowe musza spelniac pewne warunki, np
    przynajmniej teoretyczna blokada poprawek wstecznych...

    Cena 200 zl za ekstremalnie prosta firme (w Warszawie ) jest normalna

    --
    Na poczatku byl chaos,
    a potem entropia wciaz rosla...
    ###################################
    Artur Zawadzki a...@p...onet.pl

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1