  • Data: 2002-03-12 07:46:13
    Temat: Re: Re: Samodzielne prowadzenie papierów we własnej firmie
    Od: s...@s...pl (Sławomir Dąbrowski) szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 11 Mar 2002 23:34:03 +0100, "Andrzej W. Ząbik"
    <z...@k...com.pl> wrote:

    >no właśnie dlatego wolę im nie płącić za "nic" w końcu księgowa to też
    >człowiek tylko trochę więcej wie odemnie, ale mam zamiar to zmienić, jak już
    >będę znał podstawy to wkońcu od czasu do czasu będę mógł prześledzić zmiany
    >w przepisach w końcu tyle tego w internecie jest, że teraz to już nie
    >problem z informacją. W końcu jak sam będę prowadził pariery to nic mi nie

    No właśnie, tyle tego jest. Niby problemu z informacją nie ma ale jej
    jakość jest tak niska, że często trzeba dodatkowej wiedzy i
    doświadczenia żeby sobie z tym dać radę. Przepisy zmieniają się tak
    szybko, że samo ich śledzenie zajmie Ci mnóstwo czasu. A kiedy masz
    zamiar wykonywać swoją podstawową działalność?

    Sławomir Dąbrowski