eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiSamodzielne prowadzenie papierów we własnej firmie › Re: Samodzielne prowadzenie papierów we własnej firmie
  • Data: 2002-03-12 12:45:53
    Temat: Re: Samodzielne prowadzenie papierów we własnej firmie
    Od: "ppinq" <p...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    >Co do wyboru czy prowadzic ksiegowosc samemu czy ja zlecic, to jest to
    >oczywista kwestia ekonomii - jak zajmie ci to tyle czasu, ze w tym
    >czasie zarobisz na to biuro to oddaj to w rece fachowcom. Dzieki temu
    >ewentualne pomylki spadna na nich. Mozesz rowniez dogadac sie z
    >ksiegowa, ktora zajmie sie papierami, ale to z punktu wiedzenie urzedu
    >skarbowego tak jak bys ty prowadzil ksiegowosc. Jej bledy obciaza
    >ciebie.

    Zawsze sądziłem, że tak czy inaczej to przedsiębiorca
    odpowiada przed US.
    Jak to jest z tą odpowiedzialnością?
    Czy US obciąża np. karami biuro rachunkowe czy też
    przedsiębiorcę, a ten może sobie dochodzić swoich
    roszczeń na drodze sądowej?

    Pozdr. PinQ
    --
    ============= P o l N E W S ==============
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1