    From: "brzoskwiinia" <a...@N...alpha.net.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Samochod, DG i PCC
    Date: Sun, 30 Apr 2006 21:31:11 GMT

    Użytkownik "Krzysztof Kowaluk" <c...@g...com.pl> napisał w wiadomości
    news:e33908$17q9$1@news.mm.pl...
    > Witam
    > Był sobie samochod kupiony na mnie i żonę. Samochód został wcągnięty na
    > firmę jako środekt trwały. Po pewnym okresie czasu został sprzedany
    > fakturą VAT i tu zaczeły się
    > problemy.

    Witam::)chciałam zadać pytanie pomocnicze,jak wpisałeś do EŚT samochód,jak
    się domyślam w całości,którego jesteś współwłaścicielemi jak odliczyłeś vat
    przy zakupie?Pytam dlatego,że rozpratruję mozliwości zakupu auta i brałam
    juz pod uwagę rózne sposoby,ale w Twoim w/w wypadku jest największa
    komplikacja Bo IHMO jeśli jest wpółwłasnośc to każdy powien sprzedać to co
    jest jego.Niech sie wypowiedzą mądrzejsi ,ale myśle ,że dobrze gadam.
    pozdrawiam ania