  • Data: 2006-05-02 08:59:52
    Temat: Re: Samochod, DG i PCC
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sun, 30 Apr 2006, Krzysztof Kowaluk wrote:

    > problemy. Ponieważ na fakturze widniała moja firma (osoba fizyczna) a w
    > dowodzie rejestracyjnym także widniała żona, wydział komunikacji nie chciał
    > zarejestrować auta
    > nowemu właścicielowi, mimo pisemnej zgody żony na sprzedaż auta.

    A tak z ciekawości: podali ci podstawę prawną?
    Bo urzędnicy to lubią tak "z kapelusza" coś wymyślić.
    Kilka razy na .prawo widziałem np. problem odmowy rejestracji bez
    przyniesienia dowodu zapłacenia lub złożenia deklaracji podatku PCC.
    I wychodzi że NIE MAJĄ PRAWA. Oczywiście podrzucić USowi celem
    sprawzenia dane stron umowy mogę :), ale nie mogą nakazywać "wg
    widzimisię" noszenia kwitków.

    I intryguje mnie jaki przepis pozwala nie honorować takiej f-ry.

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)