  • Data: 2009-11-26 08:37:18
    Temat: Re: SD-3 podatek od darowizny - co dołączyć?
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 25 Nov 2009 21:51:34 -0600, witek
    <w...@g...pl.invalid> wrote:

    >Bez aktu notarialnego darowizna jest skuteczna dopiero w momencie jej
    >wykonanaia czyli z dniem przelewu. I kazdy taki przelew to oddzielna
    >darowizna i oddzielny druczek.
    Ja zrobilem jedna umowe darowizny nienotarialna, pieniadze dostalem w
    3 przelewach rozciagnietych w czasie (pierwszy w dniu umowy, ostatni
    20 dni pozniej). Druk w US zlozylem *jeden* wraz z kopia umowy i
    potwierdzeniami przelewow - bylo to 8 miesiecy temu i na razie US nic
    sie nie czepial ze mialyby byc 3 druki.

    >j.w. jak nie ma aktu notarialnego to liczy sie fakt. Umowa sie przyda,
    >ale sama w sobie nie ma zadnej wartosci.
    US chce kopie umowy.

    WAM
    --
    Ostatnie miejsca na Sylwestra 2009!