  • Data: 2009-11-26 21:59:00
    Temat: Re: SD-3 podatek od darowizny - co dołączyć ?
    Od: Rem <r...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Gotfryd, do tablicy poprosze z wykladem dlaczego to nie jest darowizna!!!
    A co to jest?
    Czy to jest coś czego w ogóle nie powinno być i system się zawiesi?

    > W ogole to teraz to wyglada zupelnie inaczej niz darowizna.
    > Moze jednak napisze, kto co komu i za co splaca.
    Gościu ma kredyt do spłacenia.
    Zwykle przelewam pieniądze na konto "kredytowe" z konta firmowego ale ze
    dwa razy wpłaciłem gotówkę podając jako wplacającego siebie samego - nie
    pomyślałem że to ma jakieś znaczenie, dla banku kasa się liczy na
    koncie.

    I co to może być?

    Aha, umowy nie mogę za bardzo spisać z tym człowiekiem bo on jest
    nieprzytomny, leży w śpiączce...
    Z jego żoną mogę gadać.