  • Data: 2009-11-28 16:33:26
    Temat: Re: SD-3 podatek od darowizny - co dołączyć ?
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sat, 28 Nov 2009, witek wrote:

    > a moze "prowadzenie spraw bez zlecenia"?
    > Wówczas odkładamy w czasie decyzję, kto będzie musiał zapłacić podatek.
    > Możemy ją odłożyć do czasu... spadkobierców i w efekcie nikt podatku nie
    > zapłaci.

    Właśnie próbowałem dociec, jaki miałby być stan prawny tych pieniędzy,
    JUŻ przelanych, PO przelewie a PRZED "akceptacją" przez obdarowanego.
    Obawiałbym się, że US się przyczepi.

    > dorosłego? tylko po ubezwłasnowolnieniu.

    O tym myślałem, z założeniem że leży w śpiączce.

    > i przed, a nie po fakcie, czyli na przyszłość, teraz pozamiatane.

    Oczywiście, nie zwróciłem uwagi czy mowa była o chęci zapłacenia
    czy o przypadku kiedy już zapłacono.

    pzdr, Gotfryd