  • Data: 2009-11-28 13:13:20
    Temat: Re: SD-3 podatek od darowizny - co dołączyć ?
    Od: witek <w...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Gotfryd Smolik news wrote:

    > Widzę problem...
    > Jak on ma wyrazić *zgodę* na przyjęcie darowizny?

    a moze "prowadzenie spraw bez zlecenia"?
    Wówczas odkładamy w czasie decyzję, kto będzie musiał zapłacić podatek.
    Możemy ją odłożyć do czasu... spadkobierców i w efekcie nikt podatku nie
    zapłaci.

    > To jest pytanie na .prawo - czy w takim przypadku żona nie mogłaby by
    > zostać opiekunem prawnym chorego.

    dorosłego? tylko po ubezwłasnowolnieniu.

    i przed, a nie po fakcie, czyli na przyszłość, teraz pozamiatane.