  • Data: 2005-12-21 10:14:08
    Temat: Re: Ryczałt, przychód a wpłata własna
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 21 Dec 2005, Hikikomori San wrote:

    > A potem mi beda przysylac tego i smego a do tego bede musial pamietac
    > haslo...

    ...od wieków już hasła nie używam :) (zdaje się że jak mu się
    pozwoli zapisać cookies to pamięta że "temu wolno").
    A że będą przysyłać... no to piszę z adresu który służy do
    zbierania takich przesyłek ;)

    > Tu sie nie zgodze. Daja normalne PDF-y. Tekstowe.

    Nie zawsze, to raz, ale przyznaje ze znaczna większość,
    niemniej już mi się "obrazki" też zdarzyły.
    A często są to PDFy tekstowe z literówkami poprawionymi w różny
    sposób, zdarza się że po cut&paste człowiekowi oczy na wierzch
    wyłażą co tam przekleił :)
    No i często zespół mój komp + PDF z Sejmu nie satysfakcjonują
    mnie... wydajnościowo ! (rusza się jak zółw przy próbie np.
    szukania tekstem po całej ustawie).

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)