  • Data: 2005-12-21 17:04:05
    Temat: Re: Ryczałt, przychód a wpłata własna
    Od: "macias" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > ...stąd mi się zaświeciło "agent" (zajrzyj do definicji !)

    No dobrze, a na konkretach?
    Cała procedura zapłaty via tego typu serwis to:
    1. Wpłata przez klienta z jego konta bankowego na konto serwisu-agenta.
    (W wyjątkowych przypadkach wpłata kartą kredytową)
    2. Zaksięgowanie tej wpłaty przez serwis-agenta i uaktualnienie stanu
    wirtualnego konta mojego klienta.
    --- do tego miejsca nie mam żadnej kontroli nad tą procedurą ---
    3. "Przelew" z wirtualnego konta klienta na wirtualne konto mojej firmy -
    wszystko w ramach systemu serwisu-agenta.
    4. Wypłata środków z mojego konta wirtualnego na konto w banku.

    Jedyna umowa, jaka mnie obowiązuje to ta akceptowana wirtualnie przy
    rejestracji konta w serwisie-agenta, ciężko mi jakkolwiek wpływać na jej treść,
    gdyż najczęściej jest to gotowy wzór, który muszę zaakceptować.
    Jedyne potwierdzenia tych przychodów to wyciągi z banku i ewentualnie wydruki
    potwierdzeń od rzeczonego serwisu-agenta.

    Pytanie: gdzie tu miejsce na dowód wpłaty? Chciałbym mieć jakiś papier na to,
    że dana wpłata była od takiego i takiego klienta.

    >  Co masz na myśli pisząc "z rachunku" ? Numer wirtualnego "kwitka"
    > dla klienta ? Rachunek bankowy ? Pozycję w swoich księgach ?

    Przepraszam, nie uściśliłem.
    Jak wyżej - chodziło mi o rachunek bankowy klienta, a konkretnie o
    potwierdzenie (nazwą firmy, nazwiskiem, adresem), że dana wpłata była za taką i
    taką usługę od takiego i takiego klienta. Tego nie otrzymuję niestety. Albo nie
    wiem jak.