  • Data: 2011-10-04 12:42:08
    Temat: Re: Rozliczenie się z reklam Google po raz kolejny
    Od: Piotr Fiolek <t...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Oct 4, 11:38 am, Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> wrote:
    > [...]
    > [...]
    >
    > [...]
    >
    >   Ale przecie ja nie argumentuj tym, czy urz dnicy co potrafi
    > czy nie. Pytam jak si masz zamiar ustosunkowa do PRZEPISU.
    >   Przeczyta e go?

    >   Nadinterpretujesz, nie to co trzeba i to mocno.
    >   Po pierwsze, dyskusja rozbi a si o mo liwo istnienia przypadku
    > podatnika zwolnionego kt ry sk ada deklaracje VAT.
    >   Po drugie, podatnik zarejestrowany nie musi by czynny, mo e
    > by zwolniony (mimo rejestracji).
    >   Ty sugerujesz, e konieczno sk adania deklaracji VAT implikuje
> [...]

    Zbyt emocjonalnie odpowiedziałem, przepraszam.

    Sprobuje odniesc sie do przepisow, mimo ze wielu rzeczy tam nie
    rozumiem.

    O ile dobrze zrozumialem to:
    Podatnik moze byc podatnikiem VAT zarejestrowanym w krau
    i jednoczesnie zwolnionym (np. na podstawie art. 113 ust 1.)
    Zdaje sie ze ja tak wlasnie jestem zarejestrowany :)
    Normalnie taki podatnik nie jest zobowiazany do skladania deklaracji
    VAT-7
    na podstawie art. 99 ust 7.
    Nie jest zobowiazany, ale w pewnych sytuacjach moze skladac VAT-7?
    Czy np. taka sytuacja zachodzi kiedy swiadczy uslugi w jakims panstwie
    UE?
    (Reklamy Google to wlasnie swiadczenie uslugi udostepniania
    powierzchni reklamowej)
    I w takiej sytuacji, mimo ze podatnik sklada VAT-7,
    wcale nie oznacza to ze jest zobowiazany do placenia podatku VAT
    z dochodow krajowych (no bo przeciez jest podatnikiem VAT
    zarejestrowanym ale zwolnionum w kraju)?