  • Data: 2011-10-06 11:21:21
    Temat: Re: Rozliczenie się z reklam Google po raz kolejny
    Od: Piotr Fiolek <t...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Oct 6, 12:32 pm, Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> wrote:

> [...]
    >   Mo e zauwa y e - by o kiedy w ustawie ograniczenie, e od czego
    > co nie mo e sta si kosztem (nawet wtedy nie by o e "nie jest kosztem")
    > nie wolno odlicza VAT.
    >   Zosta o skre lone.
    > "Koszt" pozosta tylko w roli ekwiwalentu warto ci, gdy "cena VAT"
    > nie jest okre lona (czyli "koszt wytworzenia", a nie "koszt uzyskania").
    >
    >   Natomiast dla przypadku wiadczenia zagranicznego jest odr bny
    > zapis art.86.4, kt ry w przypadku .ue jest kompensowany wzajemnymi
    > umowami, a poza uni stanowi element "nieopodatkowania
    eksportu":http://www.przepisy.gofin.pl/przepisy,4,32
    ,32,670,,,ustawa-z-dnia-110...
    > +++
    > 8. Podatnik ma r wnie prawo do obni enia kwoty podatku nale nego o kwot
    > podatku naliczonego, o kt rej mowa w ust. 2, je eli importowane lub nabyte
    > towary i us ugi dotycz :
    >
    > 1) dostawy towar w lub wiadczenia us ug przez podatnika poza
    >   terytorium kraju, je eli kwoty te mog yby by odliczone,
    >   gdyby czynno ci te by y wykonywane na terytorium kraju,
    >   a podatnik posiada dokumenty, z kt rych wynika zwi zek
    >   odliczonego podatku z tymi czynno ciami;
    > ---
    >
    > pzdr, Gotfryd

    Zaczyna nabierac to dla mnie sensu :)

    Mam tylko nadal jedna watpliwosc - w przypadku swiadczenia
    uslug poza terytorium kraju "Podatnik ma rowniez prawo do obnizenia
    kwoty podatku naleznego o kwot podatku naliczonego" nawet jezeli ten
    podatnik
    jest na zwolnieniu podmiotowym i nie składa VAT-7?