  • Data: 2011-10-07 08:11:20
    Temat: Re: Rozliczenie się z reklam Google po raz kolejny
    Od: ajt <a...@u...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Piotr Fiolek pisze:

    > Art. 106 ust. 2:
    > "Przepis ust. 1 stosuje się odpowiednio do dostawy towarów lub
    > świadczenia
    > usług, dokonywanych przez podatników zarejestrowanych jako podatnicy
    > VAT
    > czynni lub zwolnieni, jeżeli miejscem opodatkowania tych czynności
    > jest terytorium
    > państwa członkowskiego inne niż terytorium kraju lub terytorium
    > państwa
    > trzeciego i dla tych czynności podatnicy ci nie są zidentyfikowani dla
    > podatku
> [...]

    Też chciałbym się dowiedzieć :)
    Ustawa każe wystawić fakturę, ale rozporządzenie nie wymaga, by
    tytułować ją "faktura vat" i nie określa szczegółowych wymagań. Wychodzi
    na to, że wystarczy rachunek (może na wszelki wypadek z tytułem
    "faktura"), który będzie zawierał minimum określone ustawą...
    Andrzej
    www.radom.ws