  • Data: 2011-10-06 09:51:08
    Temat: Re: Rozliczenie się z reklam Google po raz kolejny
    Od: Piotr Fiolek <t...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Oct 6, 11:25 am, Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> wrote:
    >   No to w ramach unii zasadniczo us uga jest opodatkowana "tam",
    > nie tu, dobrze mi wychodzi?

    Zadnego podatku VAT polski podatnik oczywiscie nie zaplaci.
    Gdybym byl podatnikiem VAT czynnym, to wystawialbym fatkture ze stawka
    "np".
    Ale poniewaz jestem zwolnionym, to wystawiam rachunek.
    Nie zaplace wiec zadnego podatku VAT.

    >   Czyli albo podatek spada na otrzymuj cego swiadczenie, albo
    > wykonawca powinien si zarejestrowa "tam". Polsce nic do tego :)
    >   W przypadku "pozaunijnym" tym bardziej.
    >   Ale VAT do odliczenia mo na odliczy .
    >   Pasuje?

    Nad tym to jeszcze musze sie zastanowic, bo troche sie pogubilem :)
    Ale przyszla mi taka pierwsza mysl - czym mam prawo sobie cokolwiek
    odliczyc
    jezeli jetem na zwolnieniu podmiotowym?
    A druga mysl - przeciez to jest dla mnie przychod z tego swiadczenia
    uslug -
    wiec jak moge sobie odliczyc podatek VAT? Przeciez odlicza sie od
    kosztow :)