    From: tomek <t...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Rozliczenie się z reklam Google po raz kolejny
    Date: Tue, 04 Oct 2011 11:31:37 +0200

    > [...]
    >
    > ...to jedno...
    >
    > [...]
    >
    > A co z .8 ?
    > http://www.przepisy.gofin.pl/przepisy,4,32,32,670,,,
    ustawa-z-dnia-11032004-r-o-podatku-od-towarow-i-uslu
    g.html

    > "inni niż zarejestrowani jako podatnicy VAT czynni [...] którzy skorzystali
    > z możliwości wymienionej w art. 10 ust. 6"

    A widzisz, myślałem że .8 dotyczy VAT-9M a on dotyczy VAT-8:

    https://docs.google.com/viewer?url=http%3A%2F%2Fmf.g
    ov.pl%2F_files_%2Fpodatki%2Fformularze_podatkowe%2Fv
    at_2007%2Fvat8-04_05.pdf

    > Jeszcze w sprawie formalnej: piszesz "zarejestrowany czynny podatnik".
    > IMVHO "zarejestrowany" jest w tym kontekście nadmiarowe bo dotyczy
    > nadzbioru, chyba że chodzi o "zarejestrowany", ale to nie znaczy "czynny",
    > a to utrudnia dojście która część jest "ważniejsza" :)

    Miałem ten dylemat gdy pisałem, ale byłem na tyle zmęczony że zamiast
    sprawdzić to się zaasekurowałem i wyszła kaszanka :)

    VAT-8 :)

    Tomek